OFTE STILTE SPØRSMÅL

Jeg har sett et produkt på Instagram / Facebook, men jeg finner det ikke på Vincci.no. Kan jeg kjøpe dette via nettbutikken?

Dersom du ikke finner produktet du ser etter, kan du ta kontakt med oss på 916 11 920 eller nettbutikk@vincci.no.

Vi jobber så godt vi kan med å holde nettbutikken oppdatert. Vi tar alle bilder selv, noe som dessverre kan medføre at nyheter kommer fortere ut i butikk enn på nett. Men, vi minner om at du kan handle med oss via telefon/Instagram og Vipps bedrift, noe som er like enkelt, trygt og gebyrfritt.

Jeg finner ikke størrelsen min i nettbutikken, har dere den i butikken?

Vår nettbutikk deler samme lagerbeholdning med vår fysiske butikk, og dersom vi er utsolgt for en størrelse i vår nettbutikk, er vi dessverre utsolgt for den i vår fysiske butikk også.

Ringeliste

Hos Vincci fører vi en ringeliste. Er det et produkt vi er utsolgt for eller venter, kan vi føre opp ditt navn og tlf nummer og gi deg beskjed så fort varen har ankommet butikken. Dette er ikke en venteliste og vi holder ikke av varen – vi sender kun en tekstmelding med beskjed om at varen har ankommet. Du må selv ta ansvar for å ta kontakt med oss dersom du ønsker å kjøpe produktet.

Send en mail til nettbutikk@vincci.no så fører vi deg opp!

Hvilke betalingsmetoder finnes?

Vincci tilbyr betaling med VISA, MASTERCARD, AMEX, VIPPS og KLARNA gjennom vår nettbutikk. I vår fysiske butikk gjelder det samme, bortsett fra KLARNA.

Må jeg ha en konto for å bestille?

Det er helt valgfritt å opprette konto, og du kan handle hos oss som gjest. Fordelen ved å ha en profil er at du kan ha oversikt over dine ordre, og lagre adresser og annen info.

Kan jeg kansellere eller endre en bestilling?

Etter ordren er sendt vil eneste alternativ være å benytte seg av din angrerett. Skulle du ha forespørsler før den tid kan du kontakte oss på 916 11 920 / 22 41 03 00, eller send en mail til nettbutikk@vincci.no. Vi vil naturligvis gjøre det vi kan for at du skal bli fornøyd.

Hva koster frakt?

Alle ordre over 5000 kroner sendes fraktfritt. Dersom kjøpet er under 5000 kroner, koster frakt 179 kroner.

Hvor lang tid tar dere før jeg mottar min ordre?

Det vil variere litt basert på hvilken dag du legger bestillingen. Med DHL beregner vi 1 – 3 virkedager. Alle ordre som kommer inn før kl 15.00 blir sendt samme dag.

Vi gjør naturligvis det vi kan for at du skal motta din ordre så raskt som mulig. Dessverre kan det oppstå situasjoner der vi er utsolgt for en vare. Du vil naturligvis få beskjed om dette så fort som mulig og din konto vil ikke belastes.

Hvordan sporer jeg en ordre?

Du vil motta sporingsnummer per SMS så fort dette er klart fra DHL.

Sender dere til utlandet?

Vi sender kun i Norge.

Kan jeg bytte til en annen størrelse eller vare?

Alle varer kjøpt i vår nettbutikk kan byttes til andre størrelsen eller varer innen 14 dager fra varen er utlevert. Unntak er øredobber eller undertøy/badetruser. Av hygeneårsaker, bytter ikke disse kategoriene.

Vær oppmerksom på at under våre salgsperioder er det ikke mulig å returnere en vare for så å kjøpe samme vare igjen til en justert, lavere pris. Dette er for å sikre rettferdighet og like vilkår for alle våre kunder. 

Hvordan bytter man?

For å forsikre at varen du ønsker ikke blir utsolgt, oppretter du et nytt kjøp på produktet du ønsker å bytte til. Så fort vi mottar produktet som skal returneres, refunderes beløpet.

Varen må være ubrukt og i samme tilstand som mottatt.

Vær oppmerksom på at under våre salgsperioder er det ikke mulig å returnere en vare for så å kjøpe samme vare igjen til en justert, lavere pris. Dette er for å sikre rettferdighet og like vilkår for alle våre kunder. 

Kan jeg bytte i butikk?

Vi bytter også nettkjøp i butikk, gitt at vi har størrelsen eller varen du ønsker. Dette må skje 14 dager innen varer er hentet i butikk eller utlevert.

Vær oppmerksom på at under våre salgsperioder er det ikke mulig å returnere en vare for så å kjøpe samme vare igjen til en justert, lavere pris. Dette er for å sikre rettferdighet og like vilkår for alle våre kunder. 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Har du mottatt en vare som er feil størrelse eller ikke helt som forventet, har du 14 dagers angrerett fra varen er utlevert eller hentet i butikk. Varen må være ubrukt og i samme tilstand som mottatt.

Du har 3 returalternativer:

  1. Personlig retur til vår butikk i Akersgata 20, 0158 Oslo.
  2. Bruk vår returlenke  https://vincci.no/retur/. Etter registrering vil du motta en returetikett med DHL. En returavgift 179 kr vil bli trukket fra det refunderte beløpet.
  3. Send returen egen hånd. Det anbefales å benytte sporing, og vi ber om at sporingsnummeret deles med oss. Dersom du velger å sende uten sporing, vennligst informer oss. Ansvaret for produktet ligger hos deg inntil det er mottatt av oss. 

Klikk og Hent

Når din bestilling via Klikk og Hent er klar for henting hos Vincci, vil varen være reservert i 24 timer. Om du ikke har mulighet til å hente innen 24 timer, kan du endre bestillingen på "min side" på vår nettside.

Reklamasjon og endring av design

 

I henhold til Forbrukerkjøpsloven, har du rettigheter ved feil eller mangler på produktet. Vincci forplikter seg til å følge loven og vi strekker oss langt for å finne gode løsninger ved en feil eller mangel på et produkt. 

Vi gjør samtidig oppmerksom på at endringer utført på produktet etter kjøp, som omsåling av sko eller tilpasning av plagg, kan påvirke produktets opprinnelige tilstand og dermed reklamasjonsretten. Modifikasjoner som ikke er godkjent skriftlig av Vincci, kan føre til at retten til reklamasjon blir begrenset eller opphevet. 

Sortiment

Vincci reserverer seg mot endringer i varelageret og har rett til å fjerne varer fra lageret fram til kjøpet har gått gjennom og blitt godkjent. Vi reserverer oss for at varer i lageret kan bli utsolgt.

Vincci reserverer seg for eventuelle feil i tekster på denne nettsiden. Vi gir heller ingen garanti for at alle bilder helt eksakt viser produktenes utseende. Vincci forbeholder seg retten til å endre priser og rette opp eventuelle feil i prisene.

×