Frakt

Hvilke fraktalternativer finnes?

Vincci tilbyr frakt via:
DHL Express. Leveranse innen 1 – 3 virkedager.
Bring Klimanøytral pakke levert i butikk 2 – 5 virkedager.

Du har også muligheten til å hente i vår butikk, adresse: Akersgata 20, 0158 Oslo. Dette alternativet velger du i forbindelse med frakt og betaling. Vi pakker deretter din vare og forbereder den til avhenting.

Dersom du har spørsmål tilknyttet levering og frakt, ta kontakt med oss via oslo@vincci.no

Sender dere til utlandet?

Foreløpig sender vi kun til Norge.

Hvor lang tid tar dere før jeg mottar min ordre?
Det vil variere litt basert på hvilken dag du legger bestillingen. Med DHL regner vi 1 – 3 virkedager mens Post i butikk kan ta fra 2 – 5 virkedager. Vi gjør naturligvis det vi kan for at du skal motta din ordre så raskt som mulig. Dessverre kan det oppstå situasjoner der vi er utsolgt for en vare. Du vil naturligvis få beskjed om dette så fort som mulig og din konto vil ikke belastes.

Betaling og bestillinger

Hvilke betalingsmetoder finnes?
Vincci tilbyr betaling via VISA, MASTERCARD og KLARNA gjennom vår nettbutikk.
Du kan også betale via Vipps, gjennom vår fysiske butikk.
Hvordan kan jeg kansellere eller endre en ordre?
Etter ordren er sendt vil eneste alternativ være å benytte seg av vårt angrerettskjema. Skulle du ha forespørsler før den tid kan du kontakte oss på 916 11 920 / 22 41 03 00, eller send en mail til nettbutikk@vincci.no Vi vil naturligvis gjøre det vi kan for at du skal bli fornøyd.
Må jeg ha en konto for å bestille?
Det er helt valgfritt å opprette konto, og du kan handle hos oss som gjest. Fordelen ved å ha en profil er at du kan ha oversikt over dine ordre, og lagre adresser og annen info.
Hvordan sporer jeg en ordre?
Du vil motta sporingsnummer så fort dette er klart fra DHL eller Posten.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Dersom du har kjøpt en vare via vår nettbutikk vil det alltid medfølge angrerettskjema når du mottar varen. Dersom du ønsker å returnere varen eller bytte til en annen størrelse vil første steg være å fylle ut dette. Du har 14 dagers angrerett. Lever varen der du hentet den. Vi anbefaler at du også ber om sporing. Det vil være en sikkerhet dersom varen skulle forsinkes eller komme på avveie i returprosessen. Vincci dekker ikke returkostander.
Jeg har sett et produkt hos Vincci Akersgata, men jeg finner det ikke på Vincci.no. Kan jeg kjøpe dette via nettbutikken?
CELINE og DIOR føres kun via vår fysiske butikk i Oslo, men alle andre merker er naturligvis tilgjengelig via vår nettbutikk. Vår ambisjon er å hjelpe våre kunder så godt vi kan, så dersom du ikke finner det produktet du ønsker å kjøpe via vår nettbutikk kan du ringe oss på 916 11 920 eller 22 41 03 00. Betalingen går via Vipps, og vi sender til hele landet.
Jeg har sett et produkt hos Vincci Akersgata eller på Instagram / Facebook, men jeg finner det ikke på Vincci.no. Kan jeg kjøpe dette via nettbutikken?
CELINE og DIOR føres kun via vår fysiske butikk i Oslo, men alle andre merker er naturligvis tilgjengelig via vår nettbutikk. Vår ambisjon er å hjelpe våre kunder så godt vi kan, så dersom du ikke finner det produktet du ønsker å kjøpe via vår nettbutikk kan du ringe oss på 916 11 920 eller 22 41 03 00. Betalingen går via Vipps, og vi sender til hele landet.
Oppdaterer…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.