Produkter

Jeg har sett et produkt hos Vincci Akersgata, men jeg finner det ikke på Vincci.no. Kan jeg kjøpe dette via nettbutikken?

CELINE og DIOR føres kun via vår fysiske butikk i Oslo, men alle andre merker og varer er tilgjengelig via vår nettbutikk. Vår ambisjon er å hjelpe våre kunder så godt vi kan, så dersom du ikke finner produktet du ønsker å kjøpe via vår nettbutikk kan du ringe oss på 916 11 920 eller 22 41 03 00. Betalingen går via Vipps, og vi sender til hele landet.

Jeg har sett et produkt på Instagram / Facebook, men jeg finner det ikke på Vincci.no. Kan jeg kjøpe dette via nettbutikken?
CELINE og DIOR føres kun via vår fysiske butikk i Oslo, men alle andre merker er tilgjengelig via vår nettbutikk. Dersom du ikke finner produktet du ser etter, kan du ta kontakt med oss per telefon, mail eller LiveChat funksjon nederst i høyre hjørnet.
Jeg finner ikke størrelsen min i nettbutikken, har dere den i butikken?

Vår nettbutikk deler samme lagerbeholdning med vår fysiske butikk, og dersom vi er utsolgt for en størrelse i vår nettbutikk, er vi dessverre utsolgt for den i vår fysiske butikk også.

Gjelder det vårt basesortiment, som for eksempel Khaite Jeans, får vi stort sett påfyll av størrelser og vi kan sette deg på vår ringeliste og gi deg beskjed når størrelsen din er tilbake på lager.

Ringeliste

Hos Vincci fører vi en ringeliste. Er det et produkt vi er utsolgt for eller venter, kan vi føre opp ditt navn og tlf nummer, og gi deg beskjed så fort varen har ankommet butikken.

Send en mail til nettbutikk@vincci.no så fører vi deg opp!

Betaling og bestillinger

Hvilke betalingsmetoder finnes?
Vincci tilbyr betaling via VISA, MASTERCARD og KLARNA gjennom vår nettbutikk.
Du kan også betale via Vipps, gjennom vår fysiske butikk.
Må jeg ha en konto for å bestille?
Det er helt valgfritt å opprette konto, og du kan handle hos oss som gjest. Fordelen ved å ha en profil er at du kan ha oversikt over dine ordre, og lagre adresser og annen info.
Kan jeg kansellere eller endre en bestilling?
Etter ordren er sendt vil eneste alternativ være å benytte seg av din angrerett. Skulle du ha forespørsler før den tid kan du kontakte oss på 916 11 920 / 22 41 03 00, eller send en mail til nettbutikk@vincci.no Vi vil naturligvis gjøre det vi kan for at du skal bli fornøyd.
Kan jeg bytte til en annen størrelse eller vare?

Alle varer kjøpt i vår nettbutikk kan byttes. Prosessen kommer litt an på hva du ønsker å gjøre.

Ønsker du å bytte til en annen størrelse sender du en mail til nettbutikk@vincci.no og informere om hvilken størrelse du ønsker å bytte til. Deretter sender du varen i retur. Når vi mottar varen eller får sporingsnummer, sender vi den nye størrelsen.

Ønsker du å bytte til en annen vare følger du samme prosess vi har for returer. Du vil bli refundert og må legge en ny ordre.

Kan jeg bytte i butikk mot varer som ikke selges i nettbutikken?

Ja, men de må først håndteres som returer i vår nettbutikk.

Frakt

Hvilke fraktalternativer finnes?

Vincci tilbyr frakt via:
DHL Express. Leveranse innen 1 – 3 virkedager.
Bring Klimanøytral pakke levert i butikk 2 – 5 virkedager.

Du har også muligheten til å hente i vår butikk, adresse: Akersgata 20, 0158 Oslo. Dette alternativet velger du i forbindelse med frakt og betaling. Vi pakker deretter din ordre og forbereder den til avhenting.

Dersom du har spørsmål tilknyttet levering og frakt, ta kontakt med oss via nettbutikk@vincci.no

Hva koster frakt?

Alle ordre over 5000 kroner sendes fraktfritt. Dersom kjøpet er under 5000 kroner, kan du velge mellom DHL Express eller Bring Klimanøytral Servicepakke. DHL Express koster 369 kroner og Bring Klimanøytral Servicepakke koster 179 kroner.

Sender dere til utlandet?

Vi sender foreløpig kun til Norge.

Hvor lang tid tar dere før jeg mottar min ordre?
Det vil variere litt basert på hvilken dag du legger bestillingen. Med DHL regner vi 1 – 3 virkedager mens Post i butikk kan ta fra 2 – 5 virkedager. Vi gjør naturligvis det vi kan for at du skal motta din ordre så raskt som mulig. Dessverre kan det oppstå situasjoner der vi er utsolgt for en vare. Du vil naturligvis få beskjed om dette så fort som mulig og din konto vil ikke belastes.
Hvordan sporer jeg en ordre?
Du vil motta sporingsnummer så fort dette er klart fra DHL eller Posten.

Returer

Hvordan returnerer jeg en vare?

Har du mottatt en vare som er feil størrelse eller ikke helt som forventet, har du 14 dagers angrerett fra varen er utlevert, hentet på posten eller hentet i butikk. Varen må være ubrukt og i samme tilstand som mottatt.

Ønsker du å sende en retur benytter du denne siden.

Du kan returnere en vare kjøpt i nettbutikken i vår fysiske butikk. Dersom du ikke har mulighet til å komme innom, sendes forsendelsen i posten.

Blir den sendt i posten, oppfordrer vi til at du pakker varen godt inn og ber om sporing. Det vil være en sikkerhet dersom varen skulle bli forsinket eller komme på avveie i returprosessen.

Hvem står for returforsendelsen?

Vincci dekker ikke returkostnader. Dette er en avgjørelse vi har tatt med hensyn til miljøet; vi ønsker å minimere antall pakker i forsendelse, samt minske unødvendig bruk av emballasje.

Dersom du er usikker på størrelser, passform, farge eller hva enn det skulle være hjelper vi deg veldig gjerne via telefon, mail eller via vår LiveChat funksjon (nederst i høyre hjørnet).

Oppdaterer…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.